خدمات |

کمپین 360 درجه تبلیغاتی

مدیران رسانه ای ما در کنار شما خواهند بود تا متناسب با اهداف برند شما در جهت دستیابی به اهداف فروش معین بلند مدت در بازار هدف بتوانید با ترسیم کمپین‌های 360 درجه تبلیغاتی به صورت خلاق و تلفیقی مخاطب مدنظر خویش را تحت‌تاثیر قرارداده و آگاهی متناسب را در ذهن مشتریان ایجاد نمایید. قطعا ترسیم و اجرا دقیق این کمپین‌های 360 درجه سبب خواهد شد تا برند بتواند با تثبیت جایگاه دوباره خود در بازارهای هدف و ذهن مشتری، جایگاهی ویژه و جدیدی را کسب کند. از دیگر ویژگی‌های مهم این طرح، این خواهد بود که برند به راحتی بتواند محصولات جدید خود را به پرسونای مخاطبان ارائه داده و در صورت نیاز بتواند با بالاترین میزان بهره ‌وری ریبرندینگ خود را به نحو عالی تکمیل و اجرا نماید. همچنین مدیران محتوایی ما در نظر دارند تا با ارتباط دقیق و مستمر با تیم فروش و تحلیل و آنالیز داده‌ها بتوانند نیاز مشتری را به صورت کامل و جامع بشناسند و این نیاز را متناسب با بستر مربوطه رفع نمایند. این فرآیند باعث می شود تا برند هر چه بهتر بتواند به میزان بالایی از سود در بازار هدف خود دست یابد. در نهایت قابل ذکر است مدیران رسانه‌ای ما به واسطه پوشش درگاه‌هایی مانند ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوایی ویدیویی، راه اندازی سایت، سامانه های پیامکی تبلیغاتی، بستر پویا شبکه های اجتماعی و سایر بسترها، ما را در کامل شدن رسالت کمپین نویسی 360 درجه یاری رسانند. ما در کنار شما هستیم با بتوانید بهترین بازخورد را از طرح های مربوطه به دست بیاورید. مشاوره فروش و برند سازی برند سازی یا برندینگ به فعالیت های مربوط به مدیریت برند گفته می شود. تیم محتوای رسانه ای ما در نظر دارند با تلفیق دو بخش واحد فروش و تبلیغات، بتوانند بیشترین اثر را بر مخاطبان هدف بگذارند. استمرار این طرح در گذر زمان، باعث نگاه ویژه مصرف کنندگان به سمت برند خواهد شد. تیم مشاورانما در کنار شما خواهند بود تا با شناخت دقیق مشتری و آماده سازی زیر ساخت ها، بتوانند با نگاهی خلاق و پویا نحوه جاگذاری برند را به بهترین شیوه در ذهن مخاطبان هدف انجام پذیرند. همچنین قابل ذکر است مشاوران ما در نظر دارند تا با طراحی و ترسیم سند چشم انداز راهبردی برند بتوانند تا با ایجاد باشگاه هواداری خلاق و پویا مشتری را به سمت اهداف فروش جذب نموده و به سرعت سبب تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل شوند.

آتلیه تخصصی عکاسی تبلیغاتی

یقینا عکس‌های تبلیغاتی هنری، از تاثیر گذار ترین موارد در نگاه مصرف کنندگان محسوب می گردد. برای تهیه، ترسیم و ثبت عکس های خلاقانه، نیازمند تیمی مجرب به همراه تجهیزات مدرن است. با توجه دقیق به این موارد، خروجی نهایی بر ذهن مخاطب هدف اثر گذار خواهد بود. ما در دپارتمان اتلیه عکاسی با نگاه و رویکرد خلاقانه با تلفیق هنر و تجربه در کنار شما خواهیم بود تا بتوانیم با ثبت عکس‌های تبلیغاتی بر پایه طراحی‌های دکور محور و استفاده از بازیگران محوری با ایجاد رویکردی خلاق سبب افزایش جذب نگاه مخاطبان متناسب با کمپین های تبلیغاتی عکاسی شویم.


پیش تولید (preproductipon)


مشاوران ما در کنار شما خواهند بود تا قبل از ضبط، ترسیم و ساخت تیزر آگهی تبلیغاتی به صورت دقیق و جامع شناخت کافی را از پرسونای مخاطبان به دست بیاورند. حقیقتا درگاه پیش تولید تیزر‌های تبلیغاتی با شناخت دقیق و مکتوب مراحل ارائه شده سبب خواهد شد تا تیزر تبلیغاتی نهایی به بهترین نحو انجام پذیر و صاحبان برند بتوانند به اهداف خود از ساخت آگهی دست پیدا کنند.


کارشناسان رسانه‌ای ما به چه مواردی توجه می کنند؟

  1. فیلم نامه نویسی تبلیغاتی
  2. آماده سازی لوکیشن ضبط
  3. آماده سازی موسیقی
  4. تست بازیگردانی بازیگران
  5. هماهنگی تیم ضبط تولیدات ویدیویی تبلیغات
  6. و سایر موارد مربوط به حوزه پیش تولید

فیلم نامه نویسی تبلیغاتی

  1. کوتاه و جامع بودن تیزر تبلیغاتی
  2. نگاه خلاق و متفاوت به داستان ها
  3. نگارش فیلم نامه با در نظر گرفتن نگاه مخاطب

Storyboardچیست؟

استوری برد، اولین نمونه تصویرسازی شده از پروژه‌ای است که قرار است به ساخت فیلم، سریال، انیمیشن، تبلیغات و یا بازی رایانه‌ای منتهی شود. مدیران محتوایی ما با طراحی و ترسیم استوری بردها قبل از ساخت تیزر آگهی‌ تبلیغاتی سبب شده اند تا مدیران برند هرچه بیشتر با نگاه نهایی هنری در خروجی محتوایی آشنا شوند. این استراتژی سبب می شود تا ضریب خطا را در تفاوت دیدگاه و شیوه سناریو نویسی به حداقل برساند. استوری بوردها، حقیقتا اهرم اصلی تعیین کیفی خروجی محتوایی خواهند بود که به عنوان پیش طرح مورد نظر تیم کارگردانی و تصویر برداری قرار خواهند گرفت.

پساتولید (Post-production)

یقینا قابل ذکر است مرحله پس از تولید، از مهم ترین مراحل شکل دهنده به تیزرآگهی‌های تبلیغاتی خواهد بود. مدیران کانون رسانه ای ما در نظر دارند تا با استفاده از تیمی مجرب و با تجربه با استفاده از تجهیزات در حوزه تدوین، صداگذاری و سایر موارد، سبب گردند تا این مضمون ارایه شده را به بهترین شیوه اجرا و تکمیل گردد.


برنامه نویسی و طراحی سایت


رسانه‌ی آوای هنر هفتم به واسطه تیم پشتیبانی و طراحی سایت خود، اجرا و پیاده سازی و پشتیبانی را با رعایت موارد تخصصی مدنظر قرار خواهند داد. در طی این مسیر، مدیران محتوایی ما با ایجاد ارتباطی پیوسته با مدیران برند و در جهت ایجاد خط فکری هدفمند و همسو با سند چشم انداز ساختاری غایی برند گام خواهند برداشت. این نگاه حرفه ای سبب خواهد شد تا هر چه بیشتر این بستر رسانه ای مورد توجه دقیق قرار گرفته شود.

همچنین قابل ذکر است تیم ما در نظر دارند تا با اعمال کد نویسی های تخصصی و ایجاد بستر های پشتیبانی سایت بتوانند توسعه بازار برند را به راحتی شکل دهند.


سئو و بهینه سازی سایت


تیم رسانه‌ای ما با رویکرد خلاقانه و پلان محور در جهت ارائه و ایجاد گستره تر خدمات خود و با ایجاد دپارتمان تخصصی سئو و محتوا، سبب ارتباط هر‌چه دقیق مدیران ارشد محتوایی با مدیران فناوری اطلاعات می شوند. با توجه به این مسئله، برند‌ها مطابق با نقشه محتوایی و با استفاده از تولیدات ویدیویی تبلیغاتی خلاقانه به همراه موارد مورد نیاز ساختار سایت بتوانند بیشترین سود را از این قسمت کسب نمایند.

اجرای تحقیقات بازار (Market Research)

تحقیق قبل تبلیغ و رصد رفتار مصرف کنندگان!

ما در این قسمت به واسطه تیمی از کارشناسان فروش مربوط به هر بخش و با استفاده از رصد میدانی در جهت جمع آوری، تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات در خصوص بازار و رفتار شناسی مشتریان گام خواهیم برداشت. به واسطه این تحلیل ها و سایر موارد مورد نیاز، سبب خواهیم شد تا پروژه‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی متناسب با پرسونای خریداران تنظیم و ارائه گردد


قابل ذکر است تحقیقات بازار هدفمند، سبب شناخت موارد ذیل خواهد شد.


  • شناخت دقیق ذائقه و نگاه مصرف کنندگان
  • یافتن فرصت جدید برای معرفی محصولات جدید
  • پیش بینی نیاز مشتریان
  • شناخت خلا و کاستی های بازار
  • شناخت و آنالیز دقیق از شیوه فروش رقبا
  • ایجاد بهینه سازی در بودجه بندی هدفمند کمپین های تبلیغاتی
  • ایجاد نگاه آینده پژوهی نسبت به برند متناسب با بازار‌های آتی

دیجیتال مارکتینگ

یقینا معنای عامیانه و کاربردی ساختاری دیجیتال مارکتینگ به بازاریابی کالا یا خدمات به واسطه ابزار‌های دیجیتال گفته می شود. متناسب با گستره پهناور این موضوع تعاریف متفاوتی از آن وجود دارد. رسانه آوای هنر هفتم با تمرکز بر دیجیتال مارکتینگ از گذشته تا به اکنون سعی بر آن داشته که با استفاده از بسترهایی مانند بازاریابی شبکه های اجتماعی(social media Marketing) ، اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)، بازاریابی از طریق همکاری در فروش(Affiliate Marketing)، سئو استراتژی محتوایی و سایر موارد بتواند تا برند شما را متناسب با شیوه های ارائه مدرن به نسل جدید به صورت دوره ای به مخاطبان هدف ارائه دهد.

نمونه هایی از مزایای دیجیتال مارکتینگ به شرح زیر است:

  1. قابل رصد و اندازه گیری نتایج بازاریابی
  2. دسترسی به مخاطبان نامحدود در حیطه جغرافیایی
  3. هزینه معقول و پایین نسبت به شیوه سنتی
  4. نرخ بالا جلب مشتری
  5. هدف گیری دقیق خریداران
  6. ایجاد رویداد‌ها

ایده پردازی و طراحی


مخاطبان هدف می توانند سلائق متفاوتی داشته باشند. یک ایده پردازی و طراحی ویژه، تمام نیازها را به صورت همه جانبه مدنظر قرار می دهد.

جلوه های ویژه بصری و اتاق فکر خلق کاراکترانیمیشنی 3D

واحد انیمیشن سازی ما با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی و با استفاده از تجربه‌ها و سبد‌های ایده پردازی توانسته است تا با خلق و ایده پردازی در تولد کاراکتر های تبلیغاتی متناسب با پرسونای مخاطبان بازار هدف و چشم انداز برند بتواند تا این رویه تولیدات جلوه های ویژه گرافیکی را به سمت تولیدات تیزرآگهی های تبلیغاتی رئال انیمیشن سوق دهد. ثمره این تحول، سبب شکل گیری کمپین هواداری محصولات برند در میان مخاطبان شده است. این شیوه متفاوت، سبب ایجاد پویانمایی ظاهری محصولات برند در بازار هدف در بازارهای مورد نظر خواهد شد.

تصویر سازی و طراحی بسته بندی


ما در واحد ایده پردازی در کنار شما بوده ایم تا بتوانیم با خلق ایده هایی با مضمون طراحی بر پایه تصویر‌سازی کاراکتری بتوانیم تا جلوه های هنر را در کنار تلفیقی از چاپ و بسته بندی محصولات به وضوح نمایش دهیم. این امر، در صورت رصد و شناخت علاقه مصرف کنندگان بومی منطقه ای و کامل بودن چاشنی خلاقیت سبب خواهد شد تا برند شما در فروشگاه به تنهایی به نوبه خود در گام اول به واسطه خود بازاریابی و تبلیغ گردد. چه بسا، بارقه این الهام خلاقیت ها در شیوه ارائه سبب ایجاد بستر هایی جامع از فروش خواهد شد.

کپی رایتینگ

واحد کانون نویسندگان و کپی رایترهای ما به جامعیت ایجاد اتاق فکر درکنار شماست. در شاخه کپی رایتینگ و طراحی و خلق اسلوگان و تگ لاین بتواند بهترین ایده‌ها و طرح را متناسب با ادبیات معیاری بومی ملی ارائه نماید تا مخاطبان هدف هر چه بیشتر در نگاه اولیه بتوانند ویژگی‌ها و ساختار رویکرد برند را درک کرده و این اثر پذیری، نقشی مداوم در ذهنشان ایجاد کند.

اجرای کمپین های تبلیغات محیطی


کانون خلاقیت و ایده پردازی ما در کنار شماست تا به واسطه خلق ایده‌هایی متفاوت و اثر پذیری بالا از طریق تیزینگ‌های تبلیغات محیطی شهری و در ادامه اکران عکس‌ها و بنر‌های تبلیغاتی با شناخت دقیق ارایه‌های هنری ذهنی منطقه‌ای مخاطبان و تحت شعاع قرار دادن عموم مردم در ما بین روزمرگی هایشان بتوانند بیشترین اثر و بهره وری را از بودجه گذاری مربوط به این بخش به دست بیاورند. همچنین قابل ذکر است که تیم رسانه ای ما با توجه به زمان اکران، تایم بندی و ترسیم و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی محیطی شهری با استفاده از رصد میدان و پرس و جو محلی توانسته است تا در هر دوره از اکران‌ها بتواند هر چه دقیق‌تر از نگاه مخاطبان به درگاه های تبلیغاتی برند نگریسته که این اتفاق نظر در شیوه رصدیابی دقیق، اثر بخشی عظیمی برای برند را به ارمغان آورده است.