خلاقیت در محتوا سازی |

خلاقیت در محتوا سازی

تولید محتوا چیست؟ چگونه تولید محتوا در این عصر پادشاهی می کند؟ خب پاسخ به این سوال را نمی‌خواهیم با دلایل منطقی سخت و پیچیده برای شما بیان کنیم، ما این‌جا هستیم تا با یک مثال ساده، که البته باید با عمق پوست و گوشت و استخوانتان این مثال را درک کنید، به پاسخی منطقی و روشن در پاسخ به این سوال که تولید محتوا چیست و انواع روش های تولید محتوا، برسیم. البته همان‌طور که می‌توانید مشاهده کنید، در هر دوره پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات با سرعت روز افزون و شتابی غیر قابل پیش بینی در حال پیشرفت و دست یابی به قله‌های این حوزه و طی کردن مسیر بی انتهای تکنولوژی در حوزه اطلاعات و ارتباطات رسانه‌ای می‌باشد و وجود این پیشرفت، موضوعی غیر قابل انکاربه شمار می‌رود. اصلا چرا راه دور بریم ؟ طی دوره زمانی بیست سال پیش، چه کسی، تصور می‌کرد که ما بتوانیم از مسیری دور یکدیگر را مشاهده کنیم و یا با کسی که حتی در یک قاره دیگری زندگی می‌کند، ارتباط بگیریم؟ یا موضوع ارتباطات گسترده رسانه‌ای، به نام دهکده جهانی در جهان به رسمیت شناخته شود؟ پس دنیای امروز، دنیای پیشرفت و صعود به سمت قله‌های موفقیت است. امروزه ما در هر لحظه از این عصر شاهد به روز شدن فناوری‌های رسانه‌ای در حوزه ارتباطات رسانه‌ای و رسیدن به اهداف مورد نظر خود با بهره گیری از رویکردی جدید و به روزتر در این عصر رسانه هستیم. امروزه و با توجه به بازار داغ رقابتی بین محصولات متنوع در بازار، برندسازی محصولات ، مبحثی بسیار کلیدی و مهم به شمار می رود، بر همین اساس برندهای معروف، با رعایت اصول برندسازی در فروش هر کدام به سبک و روش‌های نوینی، تجربه ماندگار و خوشایند اعتماد به محصولات را برای مشتریان خود به ارمغان آورده‌اند، تا جایی که می‌توان گفت کم و بیش برندهای برتر محصولات، جزئی جداناپذیر از زندگی روزمره ما را تشکیل داده اند.