برندسازی در فروش
مجلات برند و خلاقیت |

برندسازی در فروش

مطمئنا همه ما در طول عمر خود به نوعی با مفهوم برندسازی محصولات، به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم، برخورد کرده و یا ارتباط گرفته‌ایم. از تبلیغات تلوزیونی گرفته تا محصولات منحصر به فردی که به دلیل متمایز بودن از سایررقبا، نقل محافل و مجالس شده و به نوعی اعتمادسازی به محصول را در بین اقشاری از جامعه به وجود آورده‌است در این میان، طبیعتا بارزترین نشانه‌ای که در ذهن ...

بازاریابی محتوایی
مجلات برند و خلاقیت |

بازاریابی محتوایی

یقینا امروزه با توجه به گستره تکنولوژی و فناوری و شکل‌گیری انقلاب فکری در حوزه برندینگ در سراسر جهان از سوی مخاطبان سبب گردیده است تا مدیران ملزم به نگاهی متفاوت به نحوه تجاری سازی و بازارسازی برند خود شوند و پیوسته با ایجاد بازاریابی محتوایی و تولید محتوا از محصولات و ویژگی‌های شاخص برند خود سبب گردند تا پیوسته از نگاه مخاطبان دیده شوند که استمرار در ...

خلاقیت در محتوا سازی
مجلات برند و خلاقیت |

خلاقیت در محتوا سازی

تولید محتوا چیست؟ چگونه تولید محتوا در این عصر پادشاهی می کند؟ خب پاسخ به این سوال را نمی‌خواهیم با دلایل منطقی سخت و پیچیده برای شما بیان کنیم، ما این‌جا هستیم تا با یک مثال ساده، که البته باید با عمق پوست و گوشت و استخوانتان این مثال را درک کنید، به پاسخی منطقی و روشن در پاسخ به این سوال که تولید محتوا چیست و انواع روش های تولید محتوا، برسیم. البته...

تبلیغات پارتیزانی
مجلات برند و خلاقیت |

تبلیغات پارتیزانی

ایده های نامتعارف، نوآورانه بودن و خلاقیت فاکتورهای مهم در تبلیغات پارتیزایی و یا تبلیغات چریکی است! در حال حاضر یکی از دلایل ترس و وحشت متخصصان کشور، نبودن سرمایه کافی است. تبلیغات چریکی، یکی از روش های کم هزینه و به نسبت جدید در دنیای امروزاست که می تواند به کسب و کارهای تازه نفس، جانی دوباره بدهد ...

سهم بازار
مجلات برند و خلاقیت |

سهم بازار

منظور از سهم بازار یا Marketshair چیست؟ نمی دانم سال 99 را به یاد دارید یا نه، اما بورس به شدت رشد کرد. اکثر افراد جامعه تلاش می کردند تا سوار این موج شده و به سود برسند. چه خانه ها، ماشین ها و سرمایه هایی به امید اضافه شدن صفرهای حساب بانکی فروخته شد. قطعا همه سرمایه گذاران در تلاشند تا بهترین مکان را برای سرمایه گذاری پیدا کنند. کارفرماها نیز در تلاشند تا ...

بازاریابی محتوای ویدیویی
مجلات برند و خلاقیت |

بازاریابی محتوای ویدیویی

استفاده استراتژیک از ویدیوها برای تبلیغ و بازاریابی محصولات و خدمات برندها است. که آن شامل ایجاد و به اشتراک گذاشتن محتوای ویدیویی برای جذب و مشارکت مخاطبان، افزایش آگاهی برند، افزایش درگیری مشتری و دستیابی به اهداف بازاریابی می‌شود. بازاریابی محتوای ویدیویی، امکان جلب توجه و درگیری بیشتر را فراهم می‌کند. ویدیوها قابلیت به اشتراک گذاری آسان و توزیع در ...

تگ لاین و اسلوگان
مجلات برند و خلاقیت |

تگ لاین و اسلوگان

برندینگ و بازاریابی نقل مجالس مدیریت کسب و کار است. اگر وارد یک جلسه حوزه کسب و کار شوید قطعا خیلی از کلمات وعباراتی را که استفاده می کنند را متوجه نخواهید شد. در دنیای کسب و کار، عبارات و کلمات بسیاری وجود دارد که درعین شباهت، تفاوت هایی هم دارند. تگ لاین و اسلوگان هم جزء این کلمات هستند. قصد داریم تا شما را با تفاوت تگ لاین و اسلوگان اشنا کنیم تا درک ...

دیجیتال مارکتینگ
مجلات برند و خلاقیت |

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ فلان یا دیجیتال مارکتینگ بهمان، کلماتی نام آشنا درسطح شهراست. با کمی نگاه نه چندان جزئی نگر می توانید تبلیغات مرتبط به حوزه دیجیتال مارکتینگ را درسطح شهرخود مخصوصا کلان شهرها مشاهده کنید. به تمام تلاش ها و سرمایه گذاری هایی که از طریق فضای دیجیتال یعنی وب سایت ها، موتورهای جستجو، سوشال مدیا، ایمیل و ...