طراحی و اجرای کمپین 360 درجه تبلیغاتی

مدیران رسانه ای ما در کنار شما خواهند بود تا متناسب با اهداف برند شما در جهت دستیابی به اهداف فروش معین بلند مدت در بازار هدف بتوانید با ترسیم کمپین‌های 360 درجه تبلیغاتی به صورت خلاق و تلفیقی مخاطب مدنظر خویش را تحت‌تاثیر قرارداده و آگاهی متناسب را در ذهن مشتریان ایجاد نمایید. قطعا ترسیم و اجرا دقیق این کمپین‌های 360 درجه سبب خواهد شد تا برند بتواند با تثبیت جایگاه دوباره خود در بازارهای هدف و ذهن مشتری، جایگاهی ویژه و جدیدی را کسب کند.

آتلیه تخصصی عکاسی تبلیغاتی

یقینا عکس‌های تبلیغاتی هنری، از تاثیر گذار ترین موارد در نگاه مصرف کنندگان محسوب می گردد. برای تهیه، ترسیم و ثبت عکس های خلاقانه، نیازمند تیمی مجرب به همراه تجهیزات مدرن است. با توجه دقیق به این موارد، خروجی نهایی بر ذهن مخاطب هدف اثر گذار خواهد بود. ما در دپارتمان اتلیه عکاسی با نگاه و رویکرد خلاقانه با تلفیق هنر و تجربه در کنار شما خواهیم بود تا بتوانیم با ثبت عکس‌های تبلیغاتی بر پایه طراحی‌های دکور محور و استفاده از بازیگران محوری با ایجاد رویکردی خلاق سبب افزایش جذب نگاه مخاطبان متناسب با کمپین های تبلیغاتی عکاسی شویم. مشاوران ما در کنار شما خواهند بود تا قبل از ضبط، ترسیم و ساخت تیزر آگهی تبلیغاتی به صورت دقیق و جامع شناخت کافی را از پرسونای مخاطبان به دست بیاورند.

Storyboardچیست؟

استوری برد، اولین نمونه تصویرسازی شده از پروژه‌ای است که قرار است به ساخت فیلم، سریال، انیمیشن، تبلیغات و یا بازی رایانه‌ای منتهی شود. مدیران محتوایی ما با طراحی و ترسیم استوری بردها قبل از ساخت تیزر آگهی‌ تبلیغاتی سبب شده اند تا مدیران برند هرچه بیشتر با نگاه نهایی هنری در خروجی محتوایی آشنا شوند. این استراتژی سبب می شود تا ضریب خطا را در تفاوت دیدگاه و شیوه سناریو نویسی به حداقل برساند. استوری بوردها، حقیقتا اهرم اصلی تعیین کیفی خروجی محتوایی خواهند بود که به عنوان پیش طرح مورد نظر تیم کارگردانی و تصویر برداری قرار خواهند گرفت.

پساتولید (Post-production)

یقینا قابل ذکر است مرحله پس از تولید، از مهم ترین مراحل شکل دهنده به تیزرآگهی‌های تبلیغاتی خواهد بود. مدیران کانون رسانه ای ما در نظر دارند تا با استفاده از تیمی مجرب و با تجربه با استفاده از تجهیزات در حوزه تدوین، صداگذاری و سایر موارد، سبب گردند تا این مضمون ارایه شده را به بهترین شیوه اجرا و تکمیل گردد. همچنین قابل ذکر است تیم ما در نظر دارند تا با اعمال کد نویسی های تخصصی و ایجاد بستر های پشتیبانی سایت بتوانند توسعه بازار برند را به راحتی شکل دهند.

اجرای تحقیقات بازار (Market Research)

ما در این قسمت به واسطه تیمی از کارشناسان فروش مربوط به هر بخش و با استفاده از رصد میدانی در جهت جمع آوری، تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات در خصوص بازار و رفتار شناسی مشتریان گام خواهیم برداشت. به واسطه این تحلیل ها و سایر موارد مورد نیاز، سبب خواهیم شد تا پروژه‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی متناسب با پرسونای خریداران تنظیم و ارائه گردد

دیجیتال مارکتینگ

یقینا معنای عامیانه و کاربردی ساختاری دیجیتال مارکتینگ به بازاریابی کالا یا خدمات به واسطه ابزار‌های دیجیتال گفته می شود. متناسب با گستره پهناور این موضوع تعاریف متفاوتی از آن وجود دارد. رسانه آوای هنر هفتم با تمرکز بر دیجیتال مارکتینگ از گذشته تا به اکنون سعی بر آن داشته که با استفاده از بسترهایی مانند بازاریابی شبکه های اجتماعی(social media Marketing) ، اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)، بازاریابی از طریق همکاری در فروش(Affiliate Marketing)، سئو استراتژی محتوایی و سایر موارد بتواند تا برند شما را متناسب با شیوه های ارائه مدرن به نسل جدید به صورت دوره ای به مخاطبان هدف ارائه دهد.

جلوه های ویژه بصری و اتاق فکر خلق کاراکترانیمیشنی 3D

واحد انیمیشن سازی ما با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی و با استفاده از تجربه‌ها و سبد‌های ایده پردازی توانسته است تا با خلق و ایده پردازی در تولد کاراکتر های تبلیغاتی متناسب با پرسونای مخاطبان بازار هدف و چشم انداز برند بتواند تا این رویه تولیدات جلوه های ویژه گرافیکی را به سمت تولیدات تیزرآگهی های تبلیغاتی رئال انیمیشن سوق دهد. ثمره این تحول، سبب شکل گیری کمپین هواداری محصولات برند در میان مخاطبان شده است. این شیوه متفاوت، سبب ایجاد پویانمایی ظاهری محصولات برند در بازار هدف در بازارهای مورد نظر خواهد شد.

کپی رایتینگ

واحد کانون نویسندگان و کپی رایترهای ما به جامعیت ایجاد اتاق فکر درکنار شماست. در شاخه کپی رایتینگ و طراحی و خلق اسلوگان و تگ لاین بتواند بهترین ایده‌ها و طرح را متناسب با ادبیات معیاری بومی ملی ارائه نماید تا مخاطبان هدف هر چه بیشتر در نگاه اولیه بتوانند ویژگی‌ها و ساختار رویکرد برند را درک کرده و این اثر پذیری، نقشی مداوم در ذهنشان ایجاد کند.

چرا باید در فیس‌بوک تبلیغ کنیم؟

یقینا با رشد سریع تکنولوژی و اوج گیری فعالیت حوزه مجازی در سطح جهان و کمرنگ‌تر شدن رسانه تلویزیون، تعداد بالایی از مخاطبان جهانی فعالیتی مستمر در فضای فیسبوک بین الملل دارند. قطعا این نگاه ویژه، فرصتی خاص و طلایی جهت ایجاد درگاه های تبلیغاتی مناسب خواهد بود. طبق آمار اعلام شده بیش از70 درصد از کاربران اینترنت، در فضای مجازی فیسبوک فعال هستند. صاحبان برند می توانند با نگاه ویژه به این آمار، سبب رشد و ارتقا روزافزون خود و برندشان شوند. کارشناسان ما در رسانه آوای هنر هفتم در نظر دارند تا با رویکرد تخصصی بازاریابی محتوایی ویدیویی با استفاده از درگاه رسانه جمعی فیسبوک بتوانند برند‌ها را در جهت نگاه هر چه دقیق‌تر و ارتباطات b2b , b2c متناسب با جامعه هدف، بازار خود را به سمت هدایت عموم جامعه هدف به سمت رسالت نهایی کیفی برندها سوق دهند. همچنین نقشه پراکندگی رسانه های اجتماعی مورد استفاده جهانی مطابق با نقشه رسانه‌ای به شرح ذیل می باشد که بسیار قابل تامل است.